.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون رئیس جمهور در سفر به گیلان :
استاندار اجازه ندهد تبعیض در این استان ایجاد شود
شمال نیوز: سخنگوی دولت یادآور شد: ما که منتقد دولت قبل بودیم به عنوان مسئول برنامه و بودجه باید سر موعد پول را بدهیم و سعی کنیم لبخند رضایت را بر لبان رهبری و مردم ببینیم.

به گزارش شمال نیوز، محمدباقر نوبخت در مراسم جشن بزرگ وحدت در مسجد «حاج‌آقا شرفی» پره‌سر این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: اسلام برای سعادت انسان بوده و آموزه‌های بزرگ اسلام در قرآن برای پیروی از این کتاب آسمانی است.

 سخنگوی دولت با بیان اینکه قرآن بهترین الگو است، افزود: حجت‌الاسلام شرفی امام جمعه اهل سنت آنچه که گفت نه تنها خواسته برادران اهل سنت بود بلکه خواست تمام پیروان پیامبر و رهبری و دولت است.

*اسلام نیازمند وحدت شیعه و سنی است

 وی با بیان اینکه برای اسلام عزیز نیازمند وحدت شیعه و سنی و مودت هستیم، تصریح کرد: اگر طالب رشد و تعالی پیامبر هستیم باید وحدت حفظ شود.

 نوبخت افزود: امروز در چارچوب مرزهای شناخته شده ایران عزیز برای دفاع از منافع و سربلندی و رشد و توسعه و پیشرفت راهی جز وحدت نیست.

 وی با اشاره به اینکه با اتحاد و محبت این ودیعه را به نسل‌های دیگر منتقل کنیم، گفت: هر عاملی که موجب تبعیض شود محکوم بوده و تأکید ما اتحاد و وحدت و تبعیت از ولایت فقیه است.
 
*دولت تدبیر و امید نیازمند یاری اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است

 معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور یادآور شد: همه در انتخابات 24 خرداد حماسه آفریدند و انتصاب بنده به عنوان خدمتگزار مردم در جایگاه معاونت ریاست جمهوری و سخنگوی دولت تدبیر و امید است.

 وی خاطرنشان کرد: دستم را برای یاری دولت به سوی اصولگرایان و اصلاح‌‌طلبان دراز می‌کنم و درخواست یاری دارم.

*دولت روحانی تبعیض را قبول ندارد

 نوبخت با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تبعیض را قبول ندارد، یادآور شد: دولت ادیان دیگر را قبول دارد و محترم می‌شمارد.

 سخنگوی دولت با اشاره به اینکه هیچ تبعیضی به جز شایستگی نخواهد بود، اظهار کرد: انتظار می‌رود استاندار گیلان اجازه ندهد در هیچ شرایطی تبعیض در این استان ایجاد شود و باید پیگیر مشکلات باشد.

 وی اضافه کرد: برادران سنی با هم‌زیستی در کنار اهل تشیع زندگی می‌کنند و برای انقلاب شهید دادند و نباید احساس اقلیت کنند.

 نوبخت برطرف شدن معضلات و مشکلات در تمام نقاط استان را در سایه تحقق وحدت بین برادران اهل سنت و شیعه ذکر کرد.

 وی با تصریح بر اینکه دولت تدبیر و امید هیچ نگاه تبعیضی قایل نیست، خاطرنشان کرد: همه باید در کنار یکدیگر بوده و اتحاد و انسجام برای خدمت به مردم باشد.

 سخنگوی دولت برطرف شدن بیکاری گیلان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر مدیر عامل کارخانه چوکا قول دهد 300 میلیارد تومان بدهیم برای 2 هزار نفر گیلانی اشتغال ایجاد می‌کند من نیز قول می‌دهم کار را پیگیری کنم.

 سخنگوی دولت یادآور شد: ما که منتقد دولت قبل بودیم به عنوان مسئول برنامه و بودجه باید سر موعد پول را بدهیم و سعی کنیم لبخند رضایت را بر لبان رهبری و مردم ببینیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.812 seconds.